FAQ

Hva er Lager11?

Lager11 er et internasjonalt møtested for street food, kultur og opplevelser i Trondheim. Lager11 ligger på Sluppen i Trondheim. Mer informasjon: https://lager11.no/om

Hva er åpningstiden?

Åpningstidene finner du her: https://lager11.no/apningstider

Hvordan kommer vi oss til Sluppen?

Sluppen ligger litt sør for sentrum, og det tar ni minutter med metrobuss fra Midtbyen. Se kart og beskrivelser. Etter kl. 16 og på helg er det gratis parkering på området merket P50.

Har dere parkeringsmulighet for bil?

Vi disponerer en stor parkeringsplass merket P50, denne kan brukes etter kl. 16 på hverdager og på helg. Hverdager før kl. 16 parkerer du ved gjesteparkering og betaler via automat/app til Trondheim Parkering.

Kan vi reservere bord?

Konseptet er i utgangspunktet drop in, og lokalet vårt har god kapasitet. Du kan også booke bord.

Er det lov med hunder i lokalet?

Du kan ikke ta med hunden inn. På sommeren har vi uteservering, og da har du mulighet til å ha hunden i nærheten av deg på utearealet.

Har dere glutenfri mat og vegetar/vegan?

Menyene vil til enhver tid stå oppslått på den enkelte matbod, der oppgis også allergener og hva som er vegetarisk. Du kan også finne menyene på nettsiden vår.

Hvem driver Lager11?

Eiendomsutvikler R. Kjeldsberg initierte i 2019 Lager11-prosjektet. Lager11 er et eget selskap.

Er Lager11 og Grip Klatring det samme?

Nei, de ligger i samme bygning, men er to ulike foretak. Grip Klatring er Trondheims største klatrehall.

Selger dere gavekort?
Ja, gavekort kan kjøpes her: https://lager11.givn.no/

En liten bruksanvisning til hvordan man kjøper gavekort:

1. Fyll inn ønsket verdi på gavekortet og “legg til” i handlekurven. Gjenta prosessen om du ønsker å kjøpe flere gavekort på samme ordre.
2. Betal
3. Personifiser! Etter at du har betalt, kan du personliggjøre SMSen mottakeren får. I SMS-en er det en hilsen og en lenke til gavekortet. Om du velger å sette et tidspunkt for når gaven kan åpnes (f.eks. 24. desember kl. 18.00), vil ikke lenken avsløre hva gavekortet gjelder før valgte tidspunkt.
4. Den som får gavekortet, får en SMS.

Tilbyr dere take away?

Ja, det gjør vi. Vi samarbeider med wolt som tilbyr både «pick up» og levering hjem til deg. Det er også mulig å bestille take away direkte fra matboden(e), enten ved at du bestiller på stedet eller at du ringer inn for å legge inn bestilling. Da må du hente maten på Lager11. Alle matbodene er mulig å nå på hvert sitt telefonnummer. Du finner menyer og kontaktinformasjon under fanen Mathall.

Kan man bestille mat fra ulike matboder samlet?

Alle de åtte matbodene er hvert sitt firma. Man bestiller og betaler derfor til hver enkelt både når man bestiller i Weorder og via wolt. Vi forstår at hadde vært praktisk å gjøre en samlet bestilling og betaling i noen tilfeller, men per i dag er dette ikke mulig.

Har dere barnestoler?

Vi har barnestoler til utlån. Disse står i nærheten av inngangen.

Har dere glutenfri/laktosefri/allergivennlig/vegansk mat?

Flere av matbodene tilbyr både allergenvennlige alternativer og vegetariske, samt veganske retter. Gå inn på den enkelte matbod og les menyene for mer informasjon.

Kan vi få en felles regning?

Enten kan én av dere bestille og betale for alle deltakerne, eller dere kan bruke en løsning kalt «cashpoints».

Bestillingssystemet vi bruker er Weorder. Deltakerne kan få utdelt «cashpoints» som kan brukes både på mat og drikke. Cashpoints fungerer som et gavekort som kan brukes på alle matboder og i baren. Drikken serveres til bordet og man mottar en bekreftelse på SMS når maten kan hentes.

Hvordan vi gjør det:

Vi sender ut en liste som fylles ut med navn og mobilnummer på gjestene. Når vi har fått denne registrerer vi ønsket cashpoints-beløp som gjestene kan bruke fritt. Cashpoints kan ikke returneres, men restbeløp kan brukes ved en senere anledning.

  1. Weorder tas i bruk ved å scanne QR-kodene plassert på bordet, eller ved å skrive inn lenken som står under.
  2. Verifiser mobilnummeret og avtalt sum av cashpoints er tilgjengelig for gjesten.
  3. Gjesten bestiller hva den ønsker av drikke og samtidig få full oversikt over mat- og drikketilbud.
  4. Drikken blir servert til bordet. Matbodene sender SMS når maten kan hentes.

Kan jeg ta med barnevognen inn?

Ta gjerne med barnevognen inn i våre lokaler. Den kan plasseres i nærheten av inngangen, eller plasseres ved bordet dersom det lar seg gjøre av praktiske grunner (andre gjester må kunne komme seg forbi).

Kan jeg endre/avbestille reservasjonen min?

Dersom du ønsker å endre eller kansellere reservasjonen din kan dette gjøre via bekreftelsesmailen du først fikk ved registrering av reservasjon. Der ligger det både en link for kansellering og en for endring av bestilling.

Kan jeg feire selskap hos dere?

Vi har lokaler til utlån dersom du/dere ønsker et lukket arrangement/selskap. Vi tilbyr utleie for ulike behov, f.eks. bursdager, bryllup, konfirmasjoner, ulike type forestillinger, festivaler og konferanser. Se https://lager11.no/booking-og-utleie/fest-og-arrangement for mer informasjon, eller send en mail til booking@lager11.no

Bordbestilling