FAQ

Hva er Lager11?

Lager11 er et internasjonalt møtested for street food, kultur og opplevelser i Trondheim. Lager11 ligger på Sluppen i Trondheim. Mer informasjon: https://lager11.no/om

Hva er åpningstiden?

Åpningstidene finner du her: https://lager11.no/apningstider

Hvordan kommer vi oss til Sluppen?

Sluppen ligger litt sør for sentrum, og det tar ni minutter med metrobuss fra Midtbyen. Se kart og beskrivelser. Etter kl. 16 og på helg er det gratis parkering på området merket P50.

Har dere parkeringsmulighet for bil?

Vi disponerer en stor parkeringsplass merket P50, denne kan brukes etter kl. 16 på hverdager og på helg.

Kan vi reservere bord?

Konseptet er i utgangspunktet drop in, og lokalet vårt har god kapasitet. Du kan også booke bord.

Er det lov med hunder i lokalet?

Du kan ikke ta med hunden inn. På sommeren har vi uteservering, og da har du mulighet til å ha hunden i nærheten av deg på utearealet.

Har dere glutenfri mat og vegetar/vegan?

Menyene vil til enhver tid stå oppslått på den enkelte matbod, der oppgis også allergener og hva som er vegetarisk. Du kan også finne menyene på nettsiden vår.

Hvordan ivaretar dere smittevern?

Vi er svært opptatt av smittevern og at gjestene skal føle seg trygge. Alle gjester henvises til bord som er plassert med god avstand jf. myndighetenes retningslinjer. Vi minner alle på å følge 1-metersregelen, også ved merking på golvet. Det står antibac ved inngangen samt flere andre steder i lokalet og vi oppfordrer til god håndhygiene. Alle våre gjester oppfordres til å registrere seg for å kunne spore covid-19-smitte.

Hvem driver Lager11?

Eiendomsutvikler R. Kjeldsberg initierte i 2019 Lager11-prosjektet. Lager11 er et eget selskap.

Er Lager11 og Grip Klatring det samme?

Nei, de ligger i samme bygning, men er to ulike foretak. Grip Klatring er Trondheims største klatrehall.

Selger dere gavekort?
Ja, gavekort kan kjøpes her: https://lager11.givn.no/

En liten bruksanvisning til hvordan man kjøper gavekort:

1. Fyll inn ønsket verdi på gavekortet og “legg til” i handlekurven. Gjenta prosessen om du ønsker å kjøpe flere gavekort på samme ordre.
2. Betal
3. Personifiser! Etter at du har betalt, kan du personliggjøre SMSen mottakeren får. I SMS-en er det en hilsen og en lenke til gavekortet. Om du velger å sette et tidspunkt for når gaven kan åpnes (f.eks. 24. desember kl. 18.00), vil ikke lenken avsløre hva gavekortet gjelder før valgte tidspunkt.
4. Den som får gavekortet, får en SMS.

Vi er to personer. Kan vi få et bord for oss selv?

Vi ønsker å være en møteplass for alle som tar turen inn Lager11. Derfor består våre sitteplasser hovedsakelig av langbord med kapasitet på opp til åtte personer per bord. På grunn av dagens situasjon kan vi ha opp til fire personer per bord. Dersom man kun er to personer vil det være en sjanse for at vi plasserer to til på den andre siden eller at det sitter to personer der fra før av. Dette er selvfølgelig med god avstand mellom parene for å overholde tiltak for smittevern.

Tilbyr dere take away?

Ja, det gjør vi. Vi samarbeider med foodora som tilbyr både «pick up» og levering hjem til deg. Det er også mulig å bestille take away direkte fra matboden(e), enten ved at du bestiller på stedet eller at du ringer inn for å legge inn bestilling. Da må du hente maten på Lager11. Alle matbodene er mulig å nå på hvert sitt telefonnummer. Du finner menyer og kontaktinformasjon under fanen Mathall.

Kan man bestille mat fra ulike matboder samlet?

Alle de åtte matbodene er hvert sitt firma. Man bestiller og betaler derfor til hver enkelt både når man bestiller i Weorder og på foodora. Vi forstår at hadde vært praktisk å gjøre en samlet bestilling og betaling i noen tilfeller, men per i dag er dette ikke mulig.

Har dere barnestoler?

Vi har barnestoler til utlån. De står ved billettboden ved inngangen.

Har dere glutenfri/laktosefri/allergivennlig/vegansk mat?

Flere av matbodene tilbyr både allergenvennlige alternativer og vegetariske, samt veganske retter. Gå inn på den enkelte matbod og les menyene for mer informasjon.

Kan vi få en felles regning?

All bestilling av mat og drikke gjøres via mobil. Enten kan én av dere bestille og betale for alle deltakerne, eller dere kan bruke en løsning kalt «cashpoints».

Bestillingssystemet vi bruker er Weorder. Gjennom nettsiden kan deltakere få utdelt «cashpoints» som kan brukes både på mat og drikke. Cashpoints fungerer som et gavekort som kan brukes på alle matboder og i baren. Drikken serveres til bordet og man mottar en bekreftelse på SMN når maten kan hentes.

Hvordan vi gjør det:

Vi sender ut en liste som fylles ut med navn og mobilnummer på gjestene. Når vi har fått denne registrerer vi ønsket cashpoints-beløp som gjestene kan bruke fritt. Cashpoints kan ikke returneres, men restbeløp kan brukes ved en senere anledning.

  1. Weorder tas i bruk ved å scanne QR-kodene plassert på bordet, eller ved å skrive inn lenken som står under.
  2. Verifiser mobilnummeret og avtalt sum av cashpoints er tilgjengelig for gjesten.
  3. Gjesten bestiller hva han/hun ønsker av drikke og samtidig få full oversikt over mat- og drikketilbud.
  4. Drikken blir servert til bordet. Ved bestilling av mat får man en bekreftelsesmelding på når den kan hentes ved matboden(e)

Vi anbefaler tre retter for å bli ordentlig mett. Én matrett koster 85,- og anbefalt sum per enhet er 100,-. For eksempel kan det bli utdelt 455,- pr gjest, noe som tilsvarer tre småretter og to drikkeenheter.

Kan jeg ta med barnevognen inn?

Vi tillater å ta med barnevognen inn i våre lokaler. Den kan plasseres under trappen / ved blackboxen, eller plasseres ved bordet dersom det lar seg gjøre av praktiske grunner (andre gjester må kunne komme seg forbi). Det går an å legge inn i Annet-feltet ved booking at man har med barnevogn og spørre om egnet bordplassering.

Kan jeg endre/avbestille reservasjonen min?

Dersom du ønsker å endre eller kansellere reservasjonen din kan dette gjøre via bekreftelsesmailen du først fikk ved registrering av reservasjon. Der ligger det både en link for kansellering og en for endring av bestilling.

Kan jeg feire selskap hos dere?

Vi har lokaler til utlån dersom du/dere ønsker et lukket arrangement/selskap. Vi tilbyr utleie for ulike behov, f.eks. bursdager, bryllup, konfirmasjoner, ulike type forestillinger, festivaler og konferanser. Se https://lager11.no/booking-og-utleie/fest-og-arrangement for mer informasjon, eller send en mail til booking@lager11.no

Bordbestilling