Felles betaling

Gjennom vårt digitale bestillingssystem har vi mulighet for å tilby felles betaling for grupper på Lager11. Dette egner seg svært godt for bedrifter, kolleger, lag og foreninger, feiringer etc. der det er én person som skal betale for alle sammen. Det eneste vi trenger for å komme i gang med dette er navn og telefonnummer på den som skal betale.

Løsningen fungerer på følgende måte:

  • Arrangøren får en invitasjon på SMS fra Favrit
  • Trykk på linken som ligger vedlagt
  • Legg inn navn og telefonnummer
  • Du er nå inne i bestillingssystemet
  • Trykk på «Inviter venner»
  • Du får nå muligheten til å dele linken som gjør at de andre kan bestille mat og drikke
  • Del denne linken på hvilken måte du selv ønsker (sms, mail, chattegrupper eller hva som helst)
  • Alle som får denne linken kan bestille til felles regning
  • Når besøket er over går du bare inn på linken du fikk tilsendt i starten og velger «betal»
  • Betalingen gjøres enkelt med vipps, bankkort eller applepay
  • Når du har betalt kan du også velge å få tilsendt kvittering på e-post. Alternativt kan du kontakte en av de ansatte i drikkestasjonen for å få en utskrevet versjon av kvitteringen

Gjestene vil få egne SMS når mat/drikke er klar til å hentes.

Dersom noen ønsker å betale mat/drikke utenfor felles regning er det enkelt å scanne QRkode på bordene i mathallen.

Gjestene kan når som helst gå tilbake til felles regning fra linken du som arrangør sendte ut for å fortsette å bestille på felles regning helt til denne regningen betales. Når regningen er betalt vil ikke lengre linken kunne brukes.

Flere artikler